2015-09-16
5+1 facebook marketing tipp körmösöknek
A Facebook jelenleg a legerőteljesebb közösségi média körülbelül 4 millió taggal magyarországon. Ha vicces fotókat, cuki kisállatokat, szelfiket, recepteket, azaz gyakorlatilag mindent lehet posztolni, akkor miért ne használnád saját magad és szalonod „népszerűsítésére”is?
1.) #Hozz létre oldalt (page) vagy profilt!
Célközönséged, nagy számban, viszonylag rövid idő alatt Facebook-on keresztül érheted el a legkönnyebben. Saját oldaladon lájkolókat gyűjthetsz (nincs felső korlát), profilodon ismerősöket (maximum ötezret): kedveltesd az oldalad vagy jelöld be őket. (Ne felejtsd el a szalonoddal kapcsolatos fontosabb információkat – cím, telefonszám – megadni.)
2.) #Posztolj!
Kommunikálj, tudósíts, közölj – posztolj! Ugye neked is sok vendéged az ismerősöd is? Vagy szeretnéd, ha sok ismerősöd egyben a vendéged is lenne? Készíts fotót munkáidról és posztold őket.Ha meglátják, eszükbe jutsz és máris bejelentkeznek!
3.) #Taggelj!
Előfordult már veled, hogy megjelent olyan kép az idővonaladon, amin megjelöltek Téged? Jelöld meg Te is vendéged azon a fotón, amit a körméről készítettél. Így a kezét – a legújabb trendszínnel és divatos mintával – az ő ismerősei is látják. Meglátod, az ő barátnői közül kerülnek ki az új vendégeid!
4.) #Időzíts!
Arra, hogy a célcsoportod mikor a legaktívabb, arra csak Te tudsz válaszolni. Ehhez tesztelgetned kell. Ha délután, akkor a posztokat ekkorra időzítsd (beállíthatod, mikor jelenjen meg a posztod). Minél többször találkozik a szalonnal a „célcsoport”, annál biztosabb, hogy megjegyzik.
5.) #Szponzorált bejegyzés
Egyszerű, ugyanakkor nagyon sok embert elérő módszer a szponzorált bejegyzés. Szalonodat, munkáidat reklámozni pedig ezáltal fillérekből tudod. A hirdetésed ráadásul pontosan a „célcsoportodra” állíthatod be: megadhatod a korosztályt, a helyet, érdeklődési kört, végzettséget és még sok más információt. Új vendégek szerzésére, kis befektetéssel tehát tökéletes.