Van még kérdésed?
Az alábbiakban néhányra választ adunk:
A Luxoya Beauty Program egy többpartneres hűségprogram, amely a hűséget jutalmazza. A program keretében pontokat gyűjthetsz, amelyeket a résztvevő partnereknél válthatsz be. Jelenleg hat márka szerepel benne: MarilyNails, Crystal Nails, Brillbird és Luxoya - Way of Life, Luxoya Professional Paris, Luxoya Makeup. A tagok számára különleges jutalmak, kedvezmények és egyedi ajánlatok érhetők el.
- Ha még nincs hozzánk regisztrációd, a crystalnails.hu/bolt regisztrációs felületén add meg a szükséges adatokat, és az erről szóló szövegdobozt pipáld be!
- Ha már van hozzánk regisztrált fiókod, az általános https://husegprogram.luxoya.com oldalon aktiválhatod a fiókod!
Vásárolj a crystalnails.hu weboldalán, applikációján, bármely szaküzletében vagy viszonteladóinknál, és minden elköltött 3000 Ft után 1 pontot fogunk jóváírni a számodra.
Gyűjtött pontjaidat különböző jutalmakra válthatod be, például kedvezményre vagy ajándék termékekre. Az aktuálisan elérhető hűségprogramban szereplő termékeket a partner oldalak weboldalán, valamint a https://husegprogram.luxoya.com weboldalon tudod megtekinteni. A hűségprogramban részt vevő termékek időszakosan változnak minden márka esetén.
A megszerzett pontok beválhatók bármely Luxoya Beauty Program partner weboldalán, applikációján, üzletében, a területi képviselőknél vagy a résztvevő viszonteladó partnereknél.
Az üzletekben, területi képviselőknél és a résztvevő viszonteladó partnereknél a beváltható termékek kizárólag az adott üzletben értékesített termékekre korlátozódnak.
A pontjaidat bejelentkezés után tudod megtekinteni a fiókodban, bármely résztvevő partner oldalán.
Igen, akciós termék vásárlása esetén is kaphatsz pontokat, ugyanis a pontszámítás nem a megvásárolt termék után jár, hanem az elköltött összeg után. (minden 3000 Ft = 1 pont)
A hűségpontok nem ruházhatók át más személyre, készpénzre és más pénzbeli jutalomra nem váltható.
Különleges ajánlatokról a hűségprogrammal kapcsolatban emailben értesítünk, ezen felül a márka közösségi média felületein is feltüntetésre kerülnek az ajánlatok.
Fizetéskor az email címedet kell megadnod, amivel hozzánk be vagy regisztrálva. A pont jóváírása vagy levonása ezt követően történik meg.
Amennyiben pontjaid nem kerülnek jóváírásra, kérjük, vedd fel a kapcsolatot azzal a márkával, ahonnan vásároltál.